måndag 19 april 2010

Dagens tema: trötthet

Jädrar i min låda vad jag är trött! Precis när jag hade piggnat till igen efter alla hormonbehandlingar så kommer tröttheten tillbaka. Släpade mig ut på en kvällspromenad efter middagen men den blev inte så lång. Tänkte försöka röra på mig ordentligt minst 30 minuter om dagen i alla fall. Urk. Vill mest sova.

Det där med att jobba heltid, vara omedicinerad reumatiker (slutade ta mediciner för min reumatism när barnplanerna tog fart 2007) och gravid... det är ett helt nytt äventyr för mig. Och något säger mig att det kommer ta mig till helt nya nivåer av trötthet.

Gäsp.

Andra bloggar om: , , ,


3 kommentarer:

  1. Vilka mediciner har du fått avstå ifrån? Jag slutade med Methotrexate och Remicade i oktober 2007. Hoppas att jag snart får börja med dom igen...

    SvaraRadera
  2. Jag har avstått från Methotrexate och de anti-inflammatoriska mediciner jag ofta tog. Jag vill dock inte börja med Methotrexate igen då jag mår så illa av dem. Det har gått förvånansvärt bra att vara utan, men jag önskar jag kunde ta lite extra ibland mot inflammationer.

    SvaraRadera
  3. På Babyvärlden.se diskuterar vi just nu provrörsbefruktning och årets Nobelpris i medicin. Gå gärna in och kommentera och länka till era bloggar:

    http://www.babyvarlden.se/Nyhetsartiklar/MinStory-Ett-valkommet-nobelpris/

    Mvh
    Stefan Bergmark

    SvaraRadera