söndag 18 april 2010

Vem vet?

Ni kanske ni tänker att det var värst vad hon bloggar tidigt i sin graviditet. Men den här resan började ju redan långt innan jag äntligen fick ett positivt resultat och eftersom jag varit öppen med vårt IVF-försök (och andra behandlingar) känns det bara skumt att gå runt och hålla på det faktum att vi äntligen väntar barn.

Men faktiskt är det så att bara familj och närmaste vänner (plus min chef) vet om det här än så länge. Och så mina bloggvänner såklart (någon ventil måste jag ju få ha)! Övriga vänner får nog veta lite eftersom. Det är ingen hemlighet men det dröjer ett tag till innan vi känner att vi vill berätta för fler än såhär. Kanske är bra att veta för er som känner oss i verkligheten?




5 kommentarer:

  1. Grattis till Ettan i magen :). Ska bli kul att följa din graviditet här i bloggen. Är själv gravid (vecka 11) och alltid kul att följa andra i samma situation.

    Katja www.lillagrodden.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Kikar in här och vinkar!

    SvaraRadera
  3. Grattis till Ettan.
    Hittade dig på bloggportalen och jag kommer fortsätta kika in här. :)
    Ska bli spännande att följa din graviditet!

    Vill du hjälpa mig att bli veckans blogg? Kika in på min blogg och rösta via länken. Tack!

    SvaraRadera
  4. Grattis igen! Jag kommer nog hänga mer på denna blogg än din andra! Illamående var jag inte så jag har inga knep. Men citrussug hade jag :)

    SvaraRadera
  5. lillagrodden: Tack! Grattis till dig oxå. Jag ska kika in i din blogg :)

    Jo: *vink*

    Alexandra: Tack!

    Soffy: Tack igen! Och inget illamående låter lyxigt. Mitt brakade igång tidigt!

    SvaraRadera