torsdag 5 augusti 2010

Fler inköp...

Inköp som jag gjort till mig själv den senaste tiden:

- Gravid-mjukisar från H&M. Insåg att jag inte har ETT enda par långbyxor som funkar och snart är det höst. Jag har trekvarts och jag har kjolar men det är ju bra med långbrallor också när det blir kallare. Hittade byxorna i svart i butiken och blev så jäkla nöjd att jag beställde ett par gråa på webben sen också. Passade dessutom på att beställa huvtröjan till för någon sådan som går att stänga över magen har jag inte heller. Byxorna och munkjackan finns här, och kostar 199kr styck. Rekommenderas varmt!

- Kofta från Ellos. Beställde en grå i storlek 36/38 men fick en som det står 38/40 i. Det gör inget - den sitter bra och har lite plats för magen att växa i. Väldigt skön också! 199kr var bra pris tyckte jag.

- Stödstrumpor från Funq wear, har bara hunnit testa dem en gång men de känns sköna! Kanske hjälper lite mot mina svullna fötter och vader som krampar. Blir perfekt på flyget när vi åker utomlands också.

- Stödbälte från Carriwell (Mammashop) - underbart! Känns riktigt skönt för mitt onda bäcken och höfter.

- Beställde även en BH från märket Carriwell som är superskön. Inte fullt så praktisk kanske då den är av sport-bh-modell och inte passar under alla kläder men jag kommer nog använda den mycket i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar