måndag 2 augusti 2010

Livligt värre!

Numera är det livat i magen och jag känner Ettan flera gånger varje dag, så himla mysigt. Magen växer i stadigt takt och jag börjar undra var det ska sluta. :P

Får svårare och svårare att gå längre sträckor, får ont och blir lätt flåsig, men vissa dagar känns det ganska okej. Behöver dock mycket vila på dagarna! Tur att jag kan unna mig det.

Kan tipsa om att Lindex har en hel del fint på sin barnklädes-REA! Dessutom är det tag två betala för en. Köpte sådana där fina mjukis-plysch-byxor som de har i sitt bassortiment, två par för 39,50kr! Sådana fynd gillar jag.

3 kommentarer:

  1. På tal om rea och barnkläder köpte jag precis på kappahl till några vänner som precis fått bebis. De har en underbar vintage-serie som bara är så söt! Blev rätt sugen att handla något själv men det får vänta lite, får inte bli för optimistisk! :-) Ännu iallafall...

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du känner bebisen varje dag :) det är så mysigt...:) oftast så är det full rulle i min mage när jag ska börja sova...:P men det är så mysigt så man kan ju inte låta bli att tycka det är kul fastän man skulle vilja sova :)

    Bilder vill vi se på kläderna :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Underbara plyshisar, varför gör de inte likadana till större barn?

    SvaraRadera