lördag 7 augusti 2010

Små kläder

Igår tvättade jag alla kläder och sängkläder som vi har till Ettan. Det ser ut som MASSOR. En hel del av kläderna är dock ärvda kläder från min mans systerdotter och dessutom har vi kläder sedan vi själva var små. Storlekarna varierar därför från 0-6 månader (och eventuellt ännu längre) så alla de här kläderna kan inte användas på en gång utan en del får ligga och vänta!

Men himla gulligt var det med alla små kläder som hängde där på tork. Och väldigt mysigt att sortera efter storlek och vika in i lådor i Ettans garderob. Det blir så mycket mer verkligt när jag gör sånt här! Vi SKA verkligen ha barn.

3 kommentarer:

  1. Ojojoj, så mycket kläder och så flitig du är :)
    Här har vi handlat några plagg, men har hängt dem in i skåpet och de väntar på tvättning :) men tänkte ta det lite senare...

    Ska också hem till mina föräldrar och hämta en låda kläder som ligger och väntar där som jag har haft när jag var liten.. sen finns en till låda vid min brors som deras små flickor har haft :)

    Det är inte klokt hur mycket man längtar efter den lilla nu :)

    Har du börjat känna sparkar regelbundet?

    kramar

    SvaraRadera
  2. det känns så fint att ha varit med och läst i din blogg från början. du är lite av min förebild och jag vet lite vad jag har i vänten! imorgon går jag in i v. 13! stort steg och absolut inte facebook-officiellt!

    kram Special K

    SvaraRadera
  3. Jag minns så väl den underbara - och overkliga, känslan av att hänga upp de där små plaggen. Tycker mig ana en pyjamas med gröna hjärtan och rosa mudd? För en sån har Skruttan på sig just nu :)Fast i lite större storlek då ;)

    SvaraRadera