torsdag 27 maj 2010

Nyfiken på vilka ni är!

Har börjat få ganska många besökare till bloggen, vilket är roligt. Hej alla!


Några besökare kommenterar men långt ifrån alla såklart, det är helt i sin ordning i bloggvärlden. Inget tvång här inte. Men jag tänkte att ni kanske skulle kunna tänka er att slänga in en kort kommentar till detta inlägg även om ni normalt sett är "tysta". Anonymt går självklart bra, jag är bara så nyfiken på hur ni har hittat hit. Och ni som vill får gärna berätta lite om er själva, vad ni tycker om min blogg och länka till era egna bloggar om ni har några! Så ska jag hälsa på er allihop. :)



11 kommentarer:

  1. Jag blir så himla lat när jag läser via rss, kommenterar mkt sällan. Och än värre blir det när man måste fylla i word-verifications och dylikt. Men jag läser!

    SvaraRadera
  2. Jag hittade din blogg när jag sökte på Google:) Jag tycker att din blogg är väldigt bra och det är väldigt kul att följa någon så tidigt i graviditeten:) Jag är en tjej från Stockholm som tycker att allt som har med barn och graviditeter att göra är super intressant:) Hoppas att illamåendet går över och lycka till med allt

    SvaraRadera
  3. Jag har börjat följa dig :) trevligt med en som ska ha barn samma månad som en själv :)
    Välkommen att titta in hos mig :)

    SvaraRadera
  4. Hej, jag hittade dig via en annan ivf blogg,
    jag är en 19 årig tjej som snart tar studenten och kommer förhoppningsvis om allt vill sig väl bli barnmorska. jag kommer pga min sjukdom förmodligen också behöva gå igenom ivf för att få barn och jag har börjat av någon anledning redan nu att samla en massa fakta och jag tycker alla ivf bloggar är intressanta och ger mig lite perspektiv på vad jag kan förvänta mig när jag själv vill skaffa barn.
    Jag önskar er lycka till och hoppas att det går vägen och att ni någon gång i december får ert efterlängtade son el dotter:)
    /trogen bloggläsare

    SvaraRadera
  5. Jag är bara en simpel bloggläsare som tycker om att att läsa andras bloggar, jag är urdålig på att kommentera inlägg men läser gärna. Tycker att det är roligt att läsa om eran graviditet och önskar er all lycka. Själv har jag en son på drygt 2,5 år och väntar nästa barn om ca 14 dagar och det är kanske det som gör att jag tycker att det är roligt att följa din blogg. Jag och min man bor precis som er i Umeå.

    SvaraRadera
  6. hej på dig

    jag hittade din blogg när jag surfat runt och läst andra bloggar om folk som väntar barn. jag är själv i 22:a veckan och kan inte riktigt fatta det än:) tycker du skriver gulligt och kärleksfullt om din etta.
    all lycka

    kram anna

    SvaraRadera
  7. Mig känner du nog till gissar jag på. Och även jag håller såklart tummarna för att allt ska få finemang!
    Trevlig helg!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Jag läser,både här och på Inspirerat-bloggen. Så spännande och roligt med er graviditet! Yay!

    Kram,
    Missy

    SvaraRadera
  9. Jag läser, men det vet du redan :) Jag hittade hit från en kommentar som du lämnade på min blogg (http://hannovskt.blogspot.com), men är själv tyvärr mycket dålig på att kommentera..Ska försöka bli bättre! :)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag hittade hit idag via Miss UD. Är själv alldeles i början på graviditet.. så jag vågar knappt säga något än.
    Vad roligt att ni lyckades, jag håller tummarna. Fin och trevlig blogg. Nu är jag fast mvh LabHäxan

    SvaraRadera