lördag 29 maj 2010

Vecka 12 - bild

Första mamma-plagget är införskaffat! Fick den här fina jeanskjolen av sambon idag på H&M och det var verkligen trevligt att kunna ha något som ser normalt* ut. Har blivit mycket mjukisbyxor den senaste tiden. Här får ni också någon slags magbild! Den blir svårare och svårare att gömma bort den där magen. Trodde det skulle dröja mycket längre innan kläderna blev för små!


*Det ser betydligt mer normalt ut när jag inte håller upp min topp bakom ryggen. Den döljer ju annars den o så sköna men icke så vackra svarta resåren som sitter fast i kjolen upptill.


Andra bloggar om: , , , ,

7 kommentarer:

  1. Gud vilken fin liten mage du har :D Du ser inte alls tjock ut, bara gravid :) Blir lite sugen själv på att bli med barn nu :)

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! :) Idag har jag Em-lipsmackat och druckit ditt goda te här hemma och haft en riktigt bra mysdag. Hoppas att du har det bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin! Den där kjolen passar dig så bra! :)

    SvaraRadera
  4. vilken söt liten mage =) snygg kjol!

    A

    SvaraRadera
  5. Vilken fin kjol och söt mage.

    SvaraRadera
  6. Så fin mage :) Vi berättade ju i v. 16 och då syntes det lite på mig och jag hade gått och sugit in magen läääänge så det var skönt att kunna släppa ut den :D Sen minns du kanske hur stor jag blev sen...

    SvaraRadera