onsdag 28 juli 2010

Den senaste tidens shopping...

Först har vi ett "startkit" från Ellos som jag förälskade mig i! Så fint tryck. Älskar den där lilla renen. Vi fick filt, mössa, tossor, två par byxor och tre bodies för 299kr. Beställde storlek 62, vi har redan en hel del i storlek 50/56. Sedan kommer en bild på en nalleoverall från samma ställe. Jag som hade bestämt mig för att inte köpa nån overall med djuröron. Så bra gick det! Sambon diggade den och priset var bra, speciellt när vi ändå skulle beställa annat. Så Ettan goes teddybear till vintern.

Sist men inte minst bifogas bild på väldigt fin klänning från Polarn och Pyret. Den första och enda vi har köpt faktiskt. Jag blev kär i mönstret! Den var på REA för 80kr (hade kostat 299kr) och fick följa med hem, trots att Ettan kanske visar sig vara en kille. I så fall får klänningen bli en present till någon annan.



3 kommentarer:

  1. Men gud vad söt den där björndräkten var! Är den från Ellos? :D

    SvaraRadera
  2. Ja den är från Ellos! Det finns liknande på fler ställen också.

    SvaraRadera