tisdag 27 juli 2010

Sjukskriven 100%

Var på reumatologiska kliniken idag för en koll. Läkaren undersökte mina svullna och ömma och leder frågade till slut "kan du ha det såhär egentligen?" och jag svarade att jag troligen inte har så många alternativ. Fick mig en heltidssjukskrivning fram till förlossningen och ett par steriodsprutor (kortison) i bäckenlederna (AJ - ypperligt tillfälle att träna profylaxandning). Känns skönt. Allvarligt talat så var tanken på att behöva söka jobb och springa på arbetsförmedlingen under hösten ganska tung. Nu kan jag fokusera på att må så bra som möjligt, för både min och Ettans skull.

1 kommentar:

  1. Usch... Vet hur det kan vara, men konstigt nog har jag inte haft några som helst problem av min reumatism under varken graviditet eller amning.

    Jätteskönt för mig!

    Fin blogg du har och grattis till giftermålet!

    Kram Stina

    SvaraRadera