måndag 5 juli 2010

Nya kläder till mig!

Helt vansinnigt sköna byxor för 149kr och fyra olika toppar, tre långa linnen som alla kostade 69,50kr och en t-shirt för 79,50kr. Det är vad jag kallar bra priser! Allt är från H&M och allt i samma underbara sköna kvalité. Mjukt, stretchigt och bekvämt med gott om plats för växande mage. Tack kära S för ditt bidrag till min mammagarderob. :)

Det blev ju även lite magbild på köpet! Tycker den har växt en del sedan förra veckan men det syns nog inte så bra på den här bilden.

Kollade efter lite babyprylar idag också men det blev inga inköp. Jag vill mest köpa en massa söta kläder men jag inser att det inte behövs hur mycket som helst! Dessutom finns det kanske annat som faktiskt behövs som jag borde köpa. Men som är betydligt tråkigare.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin mage du håller på att få :) roligt med nya kläder och de ser riktigt snygga och otroligt bekväma ut :)
    Vi är på väg till ikea imorgon för att skaffa babyprylar, så se vad man kommer hem med :P

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad fina, dom ser riktigt bekväma ut också :) Dom där färgerna passade väldigt bra ihop :D

    SvaraRadera
  3. jag kör stenhård med H&M linne med, har snart alla färger :-) min första mamma byxa ,köpte jag på loppis för 20 spänn =) det klarar jag på ett tag :-)men , min bästis fyller år och det bli fest den 17, då skulle jag vilja ha en klänning, har du sett nån skön, fin ,nu när du varit på stan ?

    SvaraRadera