söndag 6 juni 2010

12+4

Oj, det var inte meningen att ta en bloggpaus. Men dagarna har liksom bara sprungit ifrån mig! Har haft långhelg eftersom jag hade jobbat in fredagen och det var väldigt skönt. Har bara tagit det lugnt och haft det bra. Ska sanningen fram så har jag nog allra mest bara SOVIT. ZzzzzZZZzzzzZZzzzzzZZzzzz


Inget nytt på illamående-fronten heller, det fortsätter att plåga mig dygnet runt. Önskar jag kunde få en liten paus bara för att kunna njuta av en måltid men det har inte hänt ännu. Har även börjat få ondare och ondare i mitt bäcken, på tal om plågor. Jag har redan inflammationer där sedan förut och nu vet jag inte om det är lite mer foglossning på gång eller vad som händer. Har otroligt svårt att gå på ojämnt underlag och speciellt i nedförsbackar. Ibland känns det som jag inte kan röra ena benet en millimeter till utan att skrika.


Har fått överta släktvaggan från min kusin som använt den till sin lilla tjej senast. Vaggan är väldigt gammal men ingen verkar veta exakt hur gammal. Bara att den kommer från min morfars släkt. Den är väldigt fin i alla fall och jag ska visa kort så fort vi fixat till den (ska återställas till sin ursprungliga ljusa färg efter att ha varit målad röd).

2 kommentarer:

  1. Hoppas ditt illamående börjar ge med sig, själv har jag börjat må bättre, har inte varit illamående på ett par dagar/vecka nu så det är lite bättre :) Istället har jag gått och blivit förkyld :(

    Åååh vad skoj med en vagga, det önskar jag mig också, men jag tror inte det blir av, måste se när vi börjar ta tag i bebis sakerna i sommar...:)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad tiden går!! Redan 13 veckor. Nästan iallafall.. :-) Har också haft en bloggpaus ett tag och läser ikapp mig nu på favoritbloggarna. E "bara" två veckor men känns som jag varit borta i ett halvår med allt som hänt... Tråkigt att du ska behöva ha så ont och må illa bara, men det för iallafall något gott med sig.
    Stora kramar

    SvaraRadera