onsdag 9 juni 2010

Vecka 14

13 hela veckor avklarade och nu börjar alltså vecka 14. Önskar den kunde dragit igång på ett lite trevligare sätt men inte då. Hade en liten blödning i morse och blir såklart orolig direkt fast jag vet att det inte behöver betyda nått. Och samma sak sa dem på kvinnokliniken när jag ringde, "inget att oroa sig för, väldigt vanligt". Men det är inte så lätt! Det är blod och blod vill man inte ha när man är preggo. Oavsett om det är jättevanligt eller inte.



Däremot så tyckte dem att min mat- och vätskesituation var lite oroväckande och bokade in mig för en liten sjukhusvistelse på fredag. Droppställningen - here I come!

2 kommentarer:

  1. hur vet du att du har vätskebrist?
    inget roligt med blod, förstår att det inte är något lätt att inte vara orolig...

    SvaraRadera
  2. Skickar en kram från mig och en blöt puss från Skruttan!

    SvaraRadera