lördag 12 juni 2010

Hur man får ett preggo att gråta av lycka.

Mina älskade föräldrar kom förbi idag på en fika och för att muntra upp mig lite. Gissa om dem lyckades? Tokfransarna har gått och köpt en digital systemkamera till mig, som de vet att jag trånat efter i snart två år men inte tagit mig råd att köpa. Bara därför att. Och inte bara kamerahus utan ett objektiv, en väska, ett minneskort och UV-filter och hela alltet. Dessutom hade mamma köpt ett par gravidbyxor från H&M och en stor påse godis.

Jag är gladare än ett litet barn på julafton. Det kanske egentligen är lite knasig att bli så uppspelt över prylar men det hjälps inte.

Kan det bli december nu så jag får fota Ettan?

3 kommentarer:

  1. vad skoj :) nu är det bara att fota, fota och fota igen :)
    Köpte också mitt första par gravida byxor fram hm igår, de är så sköna, hur ska man vilja använda annat nu?

    SvaraRadera
  2. Så fina föräldrar, jag har ju en 500d och den är superbra! Objektiv ska jag önska mig när jag fyller!

    SvaraRadera