onsdag 30 juni 2010

Vecka 17

Nu börjar bebisen öka ordentligt i vikt och samla på sig underhudsfett. Det är ganska häftigt hur mycket de växer på så kort tid! Tydligen är det vanligt att mamman blir mer hungrig kring den här tiden och att magen börjar bli ordentligt rund. Det sista stämmer ju i alla fall!



Har fyndat en spjälsäng till Ettan på IKEA för 299kr! Det är Hensvik (kostar vanligen 895kr)som nu är på REA! Precis den sängen jag ville ha. Tur att svärfar jobbar i närheten av ett IKEA och kunde ila dit på lunchen, då fanns det bara två kvar. För här i Umeå är det helt IKEA-fritt tyvärr. Egentligen är det ingen panik med inköpen med ett sånt erbjudande kunde jag inte stå emot.



Idag var även min sista jobbdag. Det känns lite tråkigt men är också lite av en lättnad. Det börjar vara riktigt jobbigt med min kropp som ständigt värker. Nu får jag lite semester innan jag måste ta itu med a-kassa, arbetsförmedling och förlängning av sjukskrivning. Ska njuta och äta en massa melon! Min nya grej.



Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar