måndag 15 november 2010

06.20

Vaknade alldeles onödigt tidigt idag men kunde inte somna om för jag var täppt i näsan och vansinnigt hungrig. Så nu sitter jag här och har redan avklarat frukost och lite annat. Hoppas på att snart bli jättetrött igen så jag får sova en stund för annars blir den här dagen lång och jobbig. Känner att min förkylning blivit lite värre dessutom och det tycker jag inte alls är bra.

Mina planer för dagen: sova lite mer, tvätta en massa, vila och bara vara. Blir jag rastlös kanske jag målar lite men det är inte alls säkert.

Vad gör ni idag?

2 kommentarer:

  1. besök hos barnmorskan, packa upp resväskan, vila och i natt ska jag jobba. det blir min dag det :)
    hoppas du får en fin och vilsam dag!

    SvaraRadera
  2. Här är det nog två veckor som gäller också skulle jag säga, och speciellt där vid jul, för de vill ju nog att de flesta ska få vara hemma på julafton, så om jag går över tiden två veckor så är det den 17 december som är datumet och då brukar man oftast få vara fem dagar på BB här hos oss.
    Hur länge stannar man på BB där hos er?

    Kramar

    SvaraRadera