onsdag 24 november 2010

Sova?

Sova, det är det där jag brukade göra på natten va? Har nått minne av det. Men inte natten till idag! Har vaknat flera gånger i timmen, skruvat på mig, varit för varm, för kall, obekväm, kissnödig och bara gravid. 03.20 stod jag i vardagsrummet och tittade på snön som föll en stund, det var fint. Men jag ville hellre sova. Fick nån timme till på morgonen men inte mer än så.

Jag var visst inte ensam om att ha en knasig natt, Hanna fick inte heller mycket sömn. Men hemma hos mig blev det inget nattligt bakande, som hos Clara!

2 kommentarer:

  1. Här är en till som inte heller sovit...:S det är lillan i magen som har hållit mig vaken...
    Undrar om hon vet av fullmånen där inne i magen?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Sömnlösa preggers! Snart är vi sömnlösa av en annan anledning, och då kommer det nog kännas mer "värt" det :D

    SvaraRadera