torsdag 25 november 2010

4 dagar kvar...

Nu är det bara helgen kvar känns det som. Jisses vad tiden rusar fram! Bara att hålla i hatten och hänga med på resan.

Idag ska jag åka till NTF och hyra babyskydd, har skjutit upp det tillräckligt länge nu känns det som. Sedan blir det sjukhuset en sväng (reumatologen - ej bebisrelaterat), lite julklappsshopping, middag med maken när han slutar och så ska vi se senaste Harry Potter!

Om Ettan bestämmer sig för att komma innan igångsättningen så blir det garanterat idag när jag har så fullt upp. Men det känns väldigt lugnt i magen just nu så jag är inte så orolig. Trots att jag har skojat med maken om att vattnet ska gå mitt i biofilmen (hu).

3 kommentarer:

  1. Så himla spännande!! Nästan så en annan börjar bli lite pirrig!

    SvaraRadera
  2. Åh, så härligt med så få dagar kvar. Det måste vara så skönt. Min kropp är helt mördbultad och det kan ju vara allt mellan nu och fem veckor fram som bebisen har lust att titta ut. Det är så otroligt segt att inte veta...

    SvaraRadera
  3. frugan flink: ja det är väldigt pirrigt!

    Jessica: Det är både och! Önskar att vi slapp igångsättning men tycker samtidigt det känns skönt att veta att det snart händer något. Kämpa på! Kram

    SvaraRadera