måndag 22 november 2010

En vecka kvar!

Om en vecka är vi förhoppningsvis på förlossningen vid det här laget, men inget är ju säkert! Dels kan förlossningen starta innan dess (fast det tror jag inte så lugnt som det känns) och sen så finns ju alltid risken att det blir fullt på förlossningen så vår igångsättning skjuts upp en dag eller två.

Har ni förresten noterat mina uppdateringar från Twitter i den grönaktiga boxen till höger? Den kan vara spännande att glutta på när vi åker in till förlossningen! Där kommer det nämligen dyka upp ett litet besked om Ettans ankomst för er som är nyfikna. Det går självklart även bra att följa mig på Twitter om ni finns där, annars får ni helt enkelt kika in i bloggen nu och då.

5 kommentarer:

  1. Jag tror du kommer få bebis före oss :) det verkar så iaf :)
    Det blir nog ingen igångsättning här ännu förens kanske om två veckor...

    Kramar

    SvaraRadera
  2. AVIS! önskar jag också kunde säga att vi har en bebis om 7 dagar. Har ju "bara" bf om 7 dagar men det är så lugnt så lugnt i magen att jag börjar tro att bebisen mår alldeles för bra därinne för att vilja komma ut. ;)

    SvaraRadera
  3. Fast det kan nog vara lugnet före stormen. Tänk den här veckan på att det är sista veckan på en herrans massa år som ni är bara du och S i lägenheten och i livet. Det kommer aldrig att bli likadant igen.
    Jag kommer givetvis att kolla din blogg minst en gång i timmen nästa måndag..:)

    SvaraRadera
  4. Åsa: Jag gissar ändå att du hinner före! Eller så kanske vi prickar samma dag :)

    isabella: Jag önskar att jag hade orkat härda ut till BF men varken jag eller bebis mår bäst av det. Men jag förstår att du är otålig!!! Det kommer alldeles säkert lösa snart tror jag ;-)

    Pastej: Ja det är supermysigt när S är hemma! Vi njuter av våra kvällar och av tjockismagen och alla sparkar. Men på dagarna när jag är ensam är det lite segt. (Och jag lovar att det kommer både sms och mms till er när det väl finns nått att berätta!)

    SvaraRadera
  5. Spännande med en vecka kvar, ska absolut kolla flödet här när det är dags.

    SvaraRadera