söndag 7 november 2010

Myslördag

Igår hade vi en riktigt mysig dag! Vi firade 6 år tillsammans och tog oss en dag på stan med lite fika, shopping (jag hittade till och med vinterskor - hurra), pubhäng och en mycket god middag på Rex. Jag drack en alkoholfri drink efter maten som fick mig att undra över varför alkohol behövs i drinkar över huvud taget, den var så himla god!

Sen tog vi en taxi hem (jag var trött i ryggen och fötterna) och spenderade kvällen med mys, film, Yatzy och godis. Vi har kommit in i en riktig Yatzy-period! Det är himla roligt just nu. Även om jag oftast förlorar. Filmen vi såg var "Remember me" som vi fått hemskickad från Lovefilm. Jag är med och buzzar en sådan kampanj just nu där vi fått testa fyra filmer gratis och vi har varit nöjda med hur det fungerat. Men jag tror ändå inte att vi kommer fortsätta med filmutskicken eftersom man inte får en chans att välja exakt vilken film som kommer härnäst. Jag vill ju ha olika beroende på dag och humör.

Hela lördagen var i alla fall sådär otroligt bra och det känns som jag har fått tanka en massa kärlek och skratt. De bästa av bränslen!

2 kommentarer:

  1. Grattis till era 6 år :) Har också blivit väldigt överraskad över hur goda drinkar man kan få UTAN alkohol. Det ändå med alkohol som jag saknar nu är glögg .....

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till 6 år tillsammans! Kärlek är utan tvekan det bästa bränslet för att finna ork :) kramkram

    SvaraRadera