tisdag 16 november 2010

Michelingubbens släkting?

Det är knepigt med vinterkläder när man är höggravid! Som tur är slapp jag köpa en vinterjacka för mina föräldrar hade den här jackan sparad och den är rymlig och bra. Jag ser ut som en stor puff med ben när jag är ute och går men det viktigaste är att inte frysa.

Benen var det lite värre med idag! Kan inte ha långkallingar under mammajeansen, det ryms inte. Och mina täckbyxor funkar kortare sträckor men de hasar ned hela tiden, eftersom jag har dem under magen, så ska jag gå en bra bit blir det skitjobbigt. Kör med benvärmare upp till knäna men mina stackars lår får frysa.

3 kommentarer:

  1. Jag körde mammastrumpbyxor från Åhlens under gravidbyxorna. Det var varmt å skönt!!

    SvaraRadera
  2. Jag är inte lite nyfiken att få höra hur det går på erat besök idag, ni borde väl få ett datum idag?! :)

    Sv: Ja, snart går startskottet för mammalivet, jösses! :)

    SvaraRadera