fredag 26 november 2010

3 dagar kvar!

Nedräkningen fortsätter och nu är det bara tre dagar kvar innan det (förhoppningsvis) händer grejor. Det känns som jag borde "passa på" med en himla massa saker, typ städning och sånt trist. Men hur roligt är det att städa? Skittråkigt. Och idag har jag så himla mycket värk i ryggen och benen, säkert för att jag var igång så mycket igår. Jag vill mest bara dricka grönt te och slöa framför datorn. Och slå in ett par julklappar! Är faktiskt helt färdig med julklappsbestyren för i år. Möjligen att det kompletteras med en inramad bild på Ettan till hennes mormor och morfar senare men det är ju inget större projekt.

Har insett att jag har packat BB-väskan ganska full och ändå borde det få plats lite mer, som ombyte till maken, necessär och lite proviant i form av sportdryck samt godis. Jag som tyckte jag valde en bra väska! Får packa om den ett varv och se om det hjälper.

Idag håller jag dessutom alla tummar och tår att det går bra för Åsa som har begett sig till förlossningen. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar