tisdag 2 november 2010

Trött och törstig

Igår lyckades jag faktiskt göra en hel del nytta. Som straff är jag så trött och öm idag att jag knappt kan hålla ögonen öppna fast jag klev upp för två timmar sedan. Vill mest sova... och dricka vatten! Vad är det med denna otroliga törst? Är det fler som känner av den såhär mot slutet av graviditeten? Jag dricker och kissar, dricker och kissar, dricker och kissar i all oändlighet. Iskallt vatten ska det vara, är det minsta lilla ljummet så fyller det inte sin funktion.

Idag blir det en lugn dag.

5 kommentarer:

  1. Jag har haft samma problem jag med.. Vart törstig men det är inte varje dag. Men vissa dagar är ju helt förjävliga! Man går ju på toa tillräckligt ofta i alla fall:P haha

    SvaraRadera
  2. Här är det likadant. Dricker och dricker och dricker och det ända som duger är iskallt vatten. Har två "gamla" merflaskor som skiftas om att vara i kylen :) Toalettbesöken som följd är det värt för OJ vad gott det är med kallt vatten :)

    SvaraRadera
  3. Ja du samma funktion iaf även vatten inte är de roligaste ^^ men absolut - tröttheten och törstig och täta toabesök :)

    SvaraRadera
  4. precis samma här och det ska vara KALLT vatten! Vaknar flera gånger på nätterna av att jag är snustorr i munnen. Spelar ingen roll om jag tar en klunk eller två och somnar om. Vaknar precis lika torr i munnen som innan.
    Alltid lika roligt med alla miljoner kissbesök på toan om dagen.

    SvaraRadera
  5. Samma här! Jag som annars aldrig är särskilt törstig och ganska dålig på att få i mig mina dagliga liter är nu småtörstig hela tiden :) Dock har jag turen att slippa de miljontals toabesök som många av er andra får dras med. Min blåsa måste ha hittat ett riktigt bra gömställe! :D

    SvaraRadera