onsdag 1 september 2010

Kanske skulle bli professionell toa-testare

Men alltså, jag kissar ju oftare än vad jag andas snart! Jag har turen att oftast få sova hela nätter utan att gå på toa men på dagarna är det ett galet spring. Och värst är det när jag är ute i farten och kanske inte har tillgång till en toa sådär direkt. I dag har jag, förutom toaletten hemma, testat: toaletten i centralhallen på sjukhuset, toaletten på reumatologiska kliniken (våning 3), toaletten på Coop i Vännäs*, utedasset i morfars stuga samt toaletten i Vännäs kommunhus. Det var nära att det blev toaletten på Ö&B i Umeå på vägen tillbaka också men jag höll mig!

*Vännäs - liten ort några mil utanför Umeå där jag har en del släkt. Vi var och hälsade på lite idag, jag och min mamma.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar