måndag 13 september 2010

Skötväska

Åsa frågar om vi har kollat nått på skötväska och det har vi! Eller kollat och kollat. Jag har mest kikat runt lite på nätet efter bra alternativ. Jag är av åsikten att en skötväska inte behöver kosta en hel massa eller vara av något trendigt märke för att fungera för oss. Men självklart ska den vara praktisk! Egentligen kan man ju ha vilken väska som helst, som har bra med fack och förvaring. Ett skötunderlägg kan man köpa löst eller kanske fixa själv.

Men nu har jag faktiskt hittat en som jag fallit lite för... Den finns på Stadium och är från märket Everest. En sportig väska som funkar bra för både mig och maken att bära, verkar praktiskt med många fack, har skötunderlägg och hänger bra på vagnen. Väskan heter Flexible streetbag och kostar 399kr.

Blir det inte en sådan så köper vi nog en sån här, också från Stadium. Kostar bara 99kr och finns i flera fina färger.

Skulle jag lyxa till det, rent hypotetiskt, så skulle en väska från Willvin ligga bra till!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja, skötväskan ja... självklart kommer att den ska vara praktisk först men att den är fin skadar ju inte:) Willvins väskor hade jag inte sett förrut så tack för tipset! Annars är jag lite sugen på en Ju-ju be som denna -
    http://www.shopjujube.com/Product.aspx?l=00010003000000000000&p=JJB01231
    Tack för en bra blogg, jag följer spänt!!!
    varma kramar
    Siri

    SvaraRadera
  2. Va kul att det gick så bra att handla! Vi hade en riktig budgetväska från hm med V, men den här gången vill jag ha en stadig, STADIG väska. Ska börja spana efter det snart... 10gruppen tycker jag har fräcka väskor.

    SvaraRadera
  3. fd FL-kompis Tresures13 september 2010 kl. 22:11

    Kan rekommendera den från Stadium, vi har den och är jätte nöjda!

    SvaraRadera
  4. Oh, samuel har ju sagt att de har skötväskor på stadium. synd bara att det bara finns i svart. har ju en svart vagn så skötväskan får gärna vara i någon annan färg som de för 99 kr.
    Ska spana in dom nästa gång jag besöker stadium. :) Vilka fina shoppingfynd du gjort. :) Både till dig själv och bebisen.
    Grattis själv till ny vecka! :)

    SvaraRadera