lördag 18 september 2010

Phew!

Ett tag pratades det om att det skulle bli ett antal timmar utan tillgång till toaletten här hemma. Men det lyckades jag avstyra! De får helt enkelt lämna en liten gång fram till toan när de lägger klinker (som sedan sätts igen) för ett preggo utan toalett det är ingen god idé. Då hade jag nog fått dra iväg till mina föräldrar över dagen.

Förutom diverse renoveringsljud så är det lugnt här hemma. Jag ska bara vara inne och dega idag! Ytterdörren kommer också vara blockerad så egentligen har jag inget val. :P

I magen har det varit lite lugnare än vanligt några dagar. Inget riktigt disco som jag har vant mig vid utan mer snälla buffar och knuffar. Kanske beror på att Ettan blir större och inte kan snurra runt lika fritt/snabbt. Eller så har hon en lugnare period. Jag har ingen aning! Men jag är nöjd så länge jag känner att hon rör sig.

1 kommentar:

  1. Haha! Kanske hyra in en bajamaja till hallen eller nåt om det blir större renovering! ;-)

    SvaraRadera