torsdag 30 september 2010

Halta Lotta

Jag har fortfarande väldigt svårt att gå men tar mig runt i alla fall. Lyckades gå och handla lite idag men med trasig fossing och ont i ryggen så blev det ingen jättehandling direkt. Men men, har man slut på frukt och fil och känner att man MÅSTE ha frukt och fil så finns inget annat att göra.

Imorgon är maken ledig och vi ska åka en sväng till IKEA i Sundsvall - hurra! Det var inte planerat egentligen men vi måste köra ner lite verktyg/maskiner som vi lånat av svärfar (bor i Härnösand) så vi passar på att göra en heldag av det. Undrar vad oddsen är att jag kommer hem utan en enda grej till barnrummet? :P

Tillägg för er som inte känner till våra "trakter" så bra: Vi bor i Umeå - här finns inget IKEA. Närmaste IKEA ligger i Birsta utanför Sundsvall, dit är det ungefär 25 mil. Härnösand ligger på vägen till Sundsvall, ungefär 21 mil från Umeå.

5 kommentarer:

  1. Här är det också långt till närmaste ikea, tammerfors är väl närmast och dit är det kanske 300 km, sen är haparanda som andra... så det är en bit att åka när vi ska dit...:(

    SvaraRadera
  2. Hoppas att blir bättre i foten snart sådu kan ta dig runt! Och hoppas att ni hittar massa fint på Ikea, kom ihåg att inte försöka betala med 50-öringar bara ;) kram

    SvaraRadera
  3. Du har fått en award av mig :)

    SvaraRadera
  4. du vann utlottningen hos mig! grattis :) kontakta mig på mjurbutiken[at]hotmail.com med dina kontaktuppgifter så skickar jag börsen.
    och vi har också jättelångt till närmaste IKEA, hoppas du hittade något som gjorde dig glad. :)

    SvaraRadera
  5. Hejhej!
    Jag har inte kommenterat här på ett tag, men jag kikar in då o då och ser så du sköter dig, bara så du vet! ;)

    Ikea har ju fantastiska leksaker, deras köksleksaker är ju hur fina som helst! Lyckas du kommar hem utan en enda kökspinal är jag impad! ;)

    Kramkram

    SvaraRadera