lördag 2 oktober 2010

Award

Jag har fått en award av Åsa - tack så mycket!

Den här awarden innebär att man ska berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat samt visa en favoritbild. Sedan skickas awarden vidare till fem andra bloggar.

Börjar med sådant som ligger mig varmt om hjärtat:
1. Min make, bäste vän och mitt livs kärlek. Allt i ett! Jag är fortfarande fnissigt förälskad efter sex år, trots att det inte alltid har varit enkelt. Han är min trygghet.
2. Min växande mage och vår lilla älskling där inuti. Vi är så ofantligt lyckligt lottade som snart får träffa vårt barn.
3. Min familj, eller kanske ska jag säga vår familj. Mina föräldrar och min bror som inte bara står mig otroligt nära utan som också välkomnat min livskamrat med öppna armar och som längtar efter den lilla i magen nästan lika mycket som vi gör. Mer exalterade morföräldrar får man nog leta länge efter!

En favoritbild med lite hösttema (jag har egentligen hur många favoriter som helst):

Höstpromenad

5 bloggar jag skickar vidare till:

hanna, Tea, Längtan, Pastej, Isabella

1 kommentar: