onsdag 13 oktober 2010

Babysittern har kommit!

Nu ska jag bara få vissa lurviga medlemmar av hushållet att förstå att den inte var en present till dem. Jag önskar mig själv varmt lycka till med det uppdraget.

Vi är för övrigt nöjda med servicen hos Barabus! Väldigt snabb leverans. Däremot hade dem inte uppdaterade bilder i produktbeskrivningen så den stolen vi fick är den nyaste varianten, i andra färger och med andra leksaker än den vi trodde att vi beställde. Jag har påpekat det så dem ska ändra! Men för oss gjorde det ingenting.

Fischer-price - Newborn to toddler - portable rocker

I said it's for BABIES and TODDLERS...

2 kommentarer:

  1. Så fin! Jag snålade och köpte en på coop vilket jag ångrade...sen gungade dåligt och hon gillade den inte. Den där ser ju urmysig ut, förstår att de lurviga vill vara där :)

    SvaraRadera
  2. åååh så sööt :) där kommer bebisen att trivas :)

    kramar

    SvaraRadera