söndag 3 oktober 2010

Söndag

Idag är Ettan mer livad än sin mor! Det är fullt ös i magen medan jag själv mest sitter och degar. Ska hem till föräldrarna sen och äta så jag sparar min promenad tills dess. Har lyckats pyssla lite idag i alla fall, har några projekt på g. En sak som knappt räknas som pyssel är en sådan där "vagnsleksak" eller "vagnsmobil" som man hänger i vagnen. Efter att ha sett många fina men svindyra så gjorde jag tillslut en själv. Tog några små mjukisfigurer jag fått från Japan och knöt fast i ett snöre. Häpp!

2 kommentarer:

  1. Låter som en fin söndag :)
    Jag har också funderat på det där med en mobil till vagnen, men de är ju skitdyra :S

    Har annars en fundering i bloggen som du gärna får dela med dig av om din åsikt :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ettan försöker få liv i dig :D Kul att göra egen mobil, då man får man ju en helt unik :)

    SvaraRadera