tisdag 19 oktober 2010

Sagan om snickisarna

Nu har jag fått mig ett par snickisar som passar, hurra! Egentligen ville jag ha ett par som är skurna under magen istället för att gå tvärs över som dessa, tycker det är finare. Men jag nöjde mig med dem här eftersom jag lyckades buda hem dem ganska billigt på Tradera. Det är ett par från H&M i lite mörkare denim och de ser knappt använda ut. Smickrande? Nja si. Men praktiskt! De duger bara fint såhär i slutet av graviditeten. Jag känner mig verkligen ultra-preggo när jag har dem på.

De andra snickarbyxorna kanske har hittat ett nytt hem dessutom, det vore ju trevligt. Tråkigt att de ska hänga här till ingen nytta när någon annan gravid kvinna kan ha glädje av dem.

1 kommentar:

  1. Jag har också ett par snickisar, fick låna av en kompis :) de är så bekväma och man känner sig minst sagt gravid ut i dem :)

    Kramar

    SvaraRadera