torsdag 21 oktober 2010

Pyssligt pimpande av tråkig mammatopp

H&M har bra bastoppar för gravida, jag har trivts superbra i mina! Men speciellt roliga är dem kanske inte. Så det här tycker jag var en kul idé! En god vän till mig gav mig den här toppen i present idag och hon har sytt på en jättefin applikation i form av ett egendesignat äpple. Vips så har jag ett mycket mer personligt plagg.

Kul tips till dig som kan sy (jag är själv hopplös på den fronten). Annars kan man ju även använda sig av märken som man stryker på.

Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Vilken fin! Kanske borde piffa till någon av mina. Tyvärr är det inte själva syendet som är mitt problem, utan att ta tag i det hela. Har tex fortfarande inte påbörjat projektet att sy upp legginsen (det blir ett himla vikande istället)...

    SvaraRadera