lördag 16 oktober 2010

Lite shoppat

Dagens inköp blev inte så storslagna men jag fick stryka över några punkter på min lista i alla fall. Inhandlade 2-pack pyjamasar med Smurfarna på (till Ettan) och en pyjamas (av typen randiga tights och lång tröja) till mig själv också som jag tyckte såg skön ut! Den får nog åka med till BB för den går absolut att sova i men är ändå presentabel. Och så hade den knäppning ända ner på magen framtill så den underlättar amningen.

Köpte även våtservetter bara för att det var extrapris på några ekologiska som ska vara snälla mot babyns hud. Får se vad vi tycker om dem senare! Köpte även ett pack tjocka bindor att stoppa ner i BB-väskan.

1 kommentar:

  1. Har du börjat packa din BB väska? vi skulle behöva börja ta tag i det här, men ännu har jag inte haft orken att göra det, men jag vet att vi borde ifall att...

    kramar

    SvaraRadera