lördag 23 oktober 2010

Loppisfynd

Babygym

Fyndade ett Tummen babygym på loppis idag - hurra! Har tittat både på ett sådant och ett med spöket Laban men jag har varit för snål. De kostar runt 650kr att köpa nya och det svider lite i kassan. Men det här var i fint skickt, bara några små skavanker. Alla leksaker är kvar och dessutom ingick en tummen speldosa som egentligen inte hör till gymmet. Speldosan tror jag kostar runt 149-199kr bara den. Men nu fick jag allt för 250kr efter att ha prutat lite och känner mig mycket nöjd!

Övriga inköp blev två bodies och ett par byxor, för 40kr sammanlagt. Fina kläder som inte var nötta eller alltför urtvättade i färgerna.

Efter 42 minuter på loppisen hade jag fått nog av folk och trängsel så jag ringde efter skjuts. Det är lite farligt att vara ute och gå här nämligen! Det ligger ett lager snö på marken som gömmer alla hala fläckar.

Andra bloggar om: , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Vilket fynd! Är också peppad på ett babygym (just de med spöket laban och tummen är jättefina tycker jag med), men de jag har kollat på har även begagnat kostat över 350 kr och det är lite över min gräns. Loppis är ju hur bra som helst!

    SvaraRadera
  2. Tjusigt gym var det! Vi blev inte heller långvariga, för oss blev det ett lok, ett lotto-spel och en film!

    SvaraRadera
  3. Jättefint gym :-) jag ska köpa ett begagnat av en kompis såg ett på loppisen men 350 kr tyckte jag var lite mkt. Suger på att pruta!

    SvaraRadera
  4. Åhhh jag är ju helt tummen besatt och våran lilla tjej ska önska sig de där gymmet i julklapp - för som du säger så är de lite dyrt ;-) men vilket fynd ni gjorde!

    SvaraRadera
  5. åh, jag vill också ha...:) - grattis till fynd!

    SvaraRadera
  6. Jätte snygg och vilket fynd :)

    SvaraRadera