söndag 10 oktober 2010

Giveaway!

"Kom ihåg att lycka är ett sätt att resa - inte en destination."

Kommer du ihåg att vara lycklig för de små sakerna även när det är tungt? Och inte bara vänta på bättre tider och lycka som kanske kommer sen? Inte helt enkelt.

Det är ett himla fint citat tycker jag och ska själv sätta upp detta tryck på väggen. Men jag har ett extra! Skulle den passa hemma hos dig? Jamen skriv en kommentar till det här inlägget då! Råkar du ha en blogg och länkar till min giveaway så dubblas dina chanser. Det går bra att låna bilden om du vill det, inget måste. Jag drar en vinnare den 31/10.


Själva trycket är ungefär 20x25 cm, hela arket är lite större allt som allt. Materialet är tunn canvas.

Trycket kommer från Vol25 som bland annat finns på Etsy. Kolla här!

Uppdatering 31/10: Vinnaren är dragen och det blev hanna!

Andra bloggar om: , , , ,

11 kommentarer:

  1. jag är med och länkar! mycket fint tryck!

    Trevlig kväll!

    Kram A

    SvaraRadera
  2. Jag är med och tävlar och har länkat dig!
    kram på dig&lilla 1:an!

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar så jag kan ge den till min storasyster Sirchen(ovan) om jag vinner! Varför? I love her!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Hur fin som helst! Jag vill vara med och tävla. Har tyvärr ingen blogg.

    SvaraRadera
  5. Nu är jag också med och tävlar :)

    SvaraRadera
  6. Hittade hit från tisdagstema, jag är med och tävlar. Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  7. Vi vill vara med och tävla och länkar från vår blogg. Svärmor är campinggalen så denna skulle bli en toppenfin julklapp till henne!

    SvaraRadera
  8. Hittade din blogg precis och det är en blogg jag absolut kommer att titta in i igen. Chansar på att vara med i tävlingen :) o länkar så klart hit från min blogg.
    Anna

    SvaraRadera
  9. Jag är gäna med i tävlingen... hitta hit via Anna ovan... länkar från min blogg oxå :) /Madde

    SvaraRadera
  10. Ja! Vilken fin! Jag vill vara med och tävla, och då länkar jag till dig förstås!

    SvaraRadera
  11. Kloka ord och fint tryck, jag vill vara med och tävla och har länkat från min blogg.

    SvaraRadera