tisdag 5 oktober 2010

Grodbrallor

Jag diggar barnkläder från Me & I men kan tycka att de är lite väl dyra. Hade turen att fynda dessa coola grodbrallor i frotté-material på Tradera och det är jag supernöjd med! Helt nya och till en tredjedel av nypriset ungefär. Visst är dem söta?

I slutet på Oktober kanske jag ska på en Me & I kväll igen, med en värdinna som visar kläderna och så. Får se hur det blir! Jag var lite nyfiken på den nya bebiskollektionen som skulle komma men sen när den dök upp på hemsidan blev jag lite besviken. Bara en himla massa hundar! En del grejor är lite gulliga men det var inte riktigt en stil som jag diggar ändå. Tyvärr.

Det är inte helt enkelt det där med att hitta fina barnkläder i roliga färger/mönster och bra kvalité utan att bli ruinerad på kuppen. Fynda på Tradera är ju bra men då vill jag gärna att kläderna ska vara i nyskick eller näst intill. Tur att vi har fått låna lite kläder också! Det är uppskattat. Kommer absolut att själv låna ut/ge bort Ettans kläder eftersom hon växer ur dem, om någon med mindre bebis vill ha. Känner ju faktiskt några som väntar barn efter oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar