onsdag 27 oktober 2010

Vi Föräldrar

Beställde en prenumeration på tidningen Vi Föräldrar och har nu fått första numret + två premier. Vet inte om jag kommer vilja fortsätta med nån typisk "föräldratidning" men jag ger det ett försök med några nummer nu när det var så billigt.

Kaninen som vi fick har en skallra i sig, känns mjuk och go. På bilden sitter den på vår andra premie, en fleecefilt med stjärnor, som känns helt okej men jag ska tvätta upp den så den blir lite mysigare och inte luktar plast. Inte den finaste filten kanske men det är bra att ha extra!

3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med prenumeration :) jag har slutat med dessa tidningar, tyckte inte alla numren var bra och då är de roligare att kika i affären och välja mellan de olika tidningarna!

    SvaraRadera
  2. Ooooh varför tog jag inte den premien? Ska själv få boken man kunde välja istället. Fick första tidningen igår. :)

    Grattis till vecka 34. :)

    SvaraRadera
  3. Föräldratidningar är nog världens bästa idé som journalist - efter ett tag återanvänder man samma artikel med nya bilder! Så om du har ett par nummer med lite olika teman så har du snart ett komplett bibliotek av föräldratidningar :-)

    Men med de erbjudanden de har till nya premunanter så går man inte direkt minus på att prova (om man inte är som mig och glömmer avbeställa...)

    Men det är alltid kul med tidningar och något att läsa!

    SvaraRadera