söndag 10 oktober 2010

Lite mera shopping

Gårdagens promenad på stan gjorde att jag fick checka av ännu några grejor på listan. Hittade en jätteskön amnings-BH på Åhléns och tog en något rymlig storlek som jag hoppas funkar. Den var dessutom lite stretchig så det verkar lovande. 149kr kostade den och finns i vitt och svart.

Köpte även amningsinlägg, salva till bebisen (Inotyol) och ett par nappar. Har inte tänkt att börja med napp innan amningen fungerar (om det nu fungerar alls), men sen tror jag att hon ska få ha napp att snutta på om hon vill det. Nu har vi två stycken hemma just in case!

2 kommentarer:

  1. ja det är svårt att vet hur det blir! =) Här blev det aldrig amning, pumpade istället i lite över ett år ( helpumpade 5 mån) och lillen ville aldrig ha napp så vi fick slänga flera stycken! Så man vet aldrig, och det är väl det som är det som är så spännande! =)
    Trevlig söndag!
    Kram A

    SvaraRadera
  2. Lite lustigt för jag började skriva ett inlägg om just den amningsbhn för ett tag sen när du skrev att du var på bh-jakt, då ville du väl bara ha en vanlig så jag raderade det jag skrivit. Men du listade ut det hela själv ändå!

    SvaraRadera