tisdag 5 oktober 2010

Bärsjalsträning

Har fått hem min bärsjal och tränar nu knyt-tekniker för fullt! Det tar nog ett tag att få kläm på hela men faktiskt var det inte så svårt som jag trodde och nu går det riktigt snabbt att få på den. Måste bara lära mig knyta lagom hårt! Första gången blev det hur löst som helst och andra gången väldigt tight. Inte så praktiskt med en stor tjock mage i vägen heller, skulle tro att det blir enklare utan den!
Jag tar tacksamt emot bärtips och knyttips från er som har testat att bära i trikåsjal! Annars är ju SjalBarn en mycket trevlig sida att besöka. :)

Jag vill tacka min träningskompis Nalle för gott samarbete.

3 kommentarer:

  1. jag vet att många brukar kolla in you tube, pröva där :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag har funderat mycket på de där med bärsjal och de vore säkert någonting, men jag har verkligen inte riktigt förstått hur jag ska snöra/knyta! =)

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå sugen på en bärsjal. Var köpte du din? :)

    SvaraRadera